2004/03/09

「挺麥論」

路經深水?某唱片店,發現有一愛麥份子. 在寂靜的場內突然大聲高呼挺麥,嚇壞四周途人. 保安人員即時上前制止,當時人被抬離現場時, 從衫袋遺下了一封信,似是某人的自白書. 「親愛的娉婷 : 『冇影行動』搞左咁耐,就煩足我咁耐,我好?,好辛苦呀! 佢地淨係識得Complain, Complain, Complain, 話我靠老竇先有今日,哈哈,痴線! (隨即伸出中指一隻,以示不屑) 我出道兩年,佢地就足足唱衰?我兩年,我曾經懷疑, 佢地係咪睇得九餅女太多?定係餵狗餅比人餵到懵?? 阿婷,你知我明明有成四呎十一吋高,佢地又話我五呎差一吋, 四同五分明係兩個字,咁都要借機?抹黑我,簡直無所不用其極! 我係矮,我係唔靚仔,但我有錢,又『捧』得我紅,而且我有一班『身價』高貴既Fan屎, 可能係咁啦!佢地就眼紅我, 搵埋?Naive記者問我係咪賄賂唱片監製? 咁膚淺既問題都問出?唔答! 佢地唔愛我,唔緊要!但係都要愛呢個樂壇, 咩?都唔肯愛,係咪到時要請?老外歌手?香港救市先至心安?! 咁丟臉既事都做得出,簡直滑天下之大稽! 我由『有人』唱到『沒有人』,佢地從來唔關心, 再迫我既話,唔好怪我到時使出『真功夫』, 睇我到時點樣壓榨佢地呢班吳三桂,唔好話我之前冇過問呀! ────阿龍字」 此信乃出自某人真跡, 千真萬確,絕無花巧. 請傳之頌之!

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁