2003/10/20

「尷尬事一則」

前兩天換了個新髮型, 因為貪快,到了荃灣廣場某髮型屋敷衍了事. 結果強差人意. 朋友笑說我又做回了學生哥, 同事大大聲取笑我每況愈下, 其實我原意不是這樣的, 當時,我拿著手中的八卦雜誌,跟髮型師說: 「唔該,我想要余文樂0個種,短短地,唔好剷,亂亂地,好好睇0個0的!」 我已經送上十萬個笑容,希望他會帶給我一些驚喜,結果.......妖! 被人取笑同時,想起了某日和同事的一段對話. 話說半年前我仍是長髮, 因為夏天將到,決定剪短. 事後,去到那?都被問及是否受了什麼刺激 『?』 那一日,在公司乘升降機上三樓, 同行的,有兩個同事,一個老女人,一個中年男人. 女的問:「靚仔,做咩剪短佢,你長頭髮好睇呀! 以前型好多喎!」 我答:「留咩啦,好煩架!短短地咪幾好,我之前甩左好多頭髮呀!」 女的說:「你咁多頭髮,怕咩呀?甩都有排甩啦!」 我答:「咩唔怕呀!甩下甩下就無晒架啦!」 我又多口說:「你唔信問下個男同事,無頭髮呢0的野可大可小架!」 那男同事尷尬的笑一笑,點一點頭,門一開就走了....... 原來,我指著那位男同事,他的地中海經已去到『嚴重』階段. 當時,我舌頭一伸,尷尬得跌到地上去. 當時口不擇言,除了令人尷尬, 也令自己感到有點不知所以......

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁