2003/05/28

六合彩理論

上午收到幾個朋友電話, 雖然閒談佔多, 但係變態的來電最富娛樂性! (一)尹佬:"威!阿權話攪"蜜月團"喎!有冇興趣呀?" 文 :"下?"蜜月團"?我未結婚喎!蜜咩月呀!" 尹佬:"唔係呀!係"墨魚團"呀!點呀!" 文 :"都好既,有朋友話千一蚊包廿位,玩一晚,仲唔係大眼雞添!" .........最後因為Timing唔o岩,所以個念頭取消左! (二)阿Lu:"威!我又有封關於virus既e-mail呀!你收唔收呀!" 文 :"唔係呀!上次攪左我成晚呀!仲玩唔夠咩?唔好啦" 阿Lu:"唔好咁啦!都唔係有心!不過都想問下呢封e-mail既!" 文 :"就咁講就冇問題,即管問啦!" .........呢封e-mail報紙上有提過,好在有睇者!唔係又要做煩人啦! (三)變態:"忙唔忙呀!有0的野話你知,我又有"?把"在手,今晚好大機會開出!" 文 :"好呀!今次跟你買下先" 變態:"我一陣話0的"?把"比你知!" 文 :"好呀!我會叫埋老豆買,OK?拜拜!" 變態係一個好好運既人,唔知佢自己知唔知! 佢曾經將呢個六合彩理論講過比好多人知,但係彩佢都傻的人佔大多數, 佢亦都講過比我老豆知,但係我爸最後都係無疾而終. 不過佢用行動証明一切,佢O係上幾個星期真係中左五個字! 呢樣野真係吹你唔漲! 好啦!今次一於信你,跟你買! 點知,到左九點到收到你既來電! 以為係報喜! 點知原來中得一個字! 是不是太多人買會搭你沉船呀? 你還叫了Benny和我兩家人一齊買. 咁就沉得更快啦! 不過你打來是為道歉的話就無謂啦! 朋友之間真的不用這樣! 除非你係Michael啦!

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁