2003/05/26

"Michael,你含唔含呀?"

收到朋友的電話, 談及到黎銘恆這個人又在外間講人壞話, 從來對朋友歡容,體諒,甚至包容是我的性格. 但若然有人利用我這點去達到一些目的! 我絕不容許! 我對這個人經已死心, 但你一次又一次的死纏爛打. 我真的受不了! 我試過在眾人面前數臭你,你居然可以厚顏無恥的對我說:"做兄弟,有今生,無來世,抹左佢,好冇?" 我試過在你面前發脾氣,鬧你.你依然可以笑笑口的說:"做兄弟,冇計!" 我試過為你女朋友一次又一次受騙而平反,你卻說:"女人既事,唔好影響兄弟感情!" 鬼同你係兄弟,常常以兄弟掛帥! 實質圖利為名! 我可以跟你說,從來冇人當過你係兄弟, 我跟我的老友從來將兄弟放在心,不像你那般膚淺的常常掛在口唇邊! 你有難,我撐你!你一句多謝都冇! 你而家倒頭來講這樣的話來傷害人! 你正一臀部靈魂,屁股叔叔! 我相信每一個人也有他的生存方式! 而我更加想信你這種靠把口生活的人一定活得長命!

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁