2003/09/09

「董建華」

和同事侃侃而談, 知道上星期董特首光臨「荃灣大會堂」 當時小弟因為正享受假期,未能參與! 不過,原來當中的小插曲也相當Funny! 話說當日, 除了有多達二百名有形無形警察看守會堂內外, 還有大量貼身保鑣, 加上會堂內外所有門都上鎖! 所有觀眾都要經過「肉眼探測人體掃瞄器」才可進入會場! 眾人皆知, 有董建華的地方,就必定有"長毛"等人熱烈守候! 他們真的很熱愛董建華,又舉Banner,又喊口號,聲嘶力竭,好不熱鬧! 同事說:「佢地死都要走入黎,我地幾個人頂住塊玻璃門!佢地0係咁撞,門都差0的比佢頂爛!」 另一同事說:「0的差人仲多過0的觀眾,為左頂住度門,我?到仆街呀!」 我說:「如果當時我0係度 !一定扮唔夠力,特登放幾個癲佬入黎,等佢x返幾句,發洩下都好啦!」 過後, 朋友問:「點解0個晚看新聞時見唔到你?你去左邊,我重以為有你份,等我重係咁搵!」 我答:「你知我不嬲唔係"左派"啦! 如果你見到我, 我諗到時一定比差佬"盤"緊啦!」 不經不覺, 在荃灣大會堂已經工作了二年半! 雖然有時感到枯燥,乏味, 但其實過程中的得著絕相對的多! 不過對於這一次的錯失, 說真的,有點遺憾! >_<

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁