2003/09/07

"早餐"

因為怕遲到開罪新老闆的關係, 結果今晨早得有點離譜. 九點正上班,八時十五分就到了! 見時間尚早. 走到快餐店吃過早餐再上班! 因為很多時都在這?買早餐的關係, 走到門口總會和收銀員先打個朝呼, 再到水牌位慢慢挑選自己的心水早餐! 揀好,欲走到收銀處買單之時, 突然有個老人家"閃"到我面前! <打尖> 她說:「比碗艇仔粥我啦!」 收銀員回應:「無喎 ! 無得買呀!」 她想了一會:「咁有無?呀?」 收銀員又說:「無呀!暫時未有!」 她又想了一會:「咁呀,咁呀!.............食咩好呀?」 收銀員說:「你未諗到,不如比後面0個位買先啦!!」 老人家毫不理會:「食咩呀??手諗下啦!」 收銀員有點尷尬,彼此點點頭,笑一笑! .................. 之後我說:「你想食粥,不如柴魚花生粥啦! 食艇仔粥唔好呀! 魷魚難消化呀!!」 老人家點點頭,同意道:「好呀!好呀!有冇呀?比碗我啦!」 這個過程,走走擾攘了兩分鐘有多! 如果排在後面的是一個沒耐性的人. 他會斜望,嘴巴發出討厭的怪聲,?口?鼻,極之難看! 如果排在前面是一個沒有決定的人. 她會亂碰亂撞,擾攘別人,心向未定,但總之霸位要緊! 記低這件事, 沒有在暗中稱讚自己, 因為我今日不趕時間!

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁