2003/05/13

假期後遺症

四月放了太多假期. 沒有出外,沒有留連夜店. 日間雀鵲度日, 晚上溫飽就寢, 日日如是,心廣體胖. 五月中,還未習慣. 今晨九時十五分收到同事急call, "仆街,仲唔返工?又死左去食早餐呀?咸竹烽道. "你都戇尻,放假呀!返工托呀!"我回應. "你梗係放到傻撚左啦!你下更表啦!死鏟!" "仆街啦"我掛了線, 立即趕回公司,還打算豎起放屁股任人插! "哎呀"我返到公司第一句話! 不是被人侵犯或者被人鬧. 而是居然沒有人理會我這次荒謬到極的遲到, 難道我這位"師醫奧"真的沒生存價值? 還是人家已習慣了我不準時出現? 今次舐野!

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁