2003/04/28

我愛史艷文!

我係你忠實"fan屎" 我愛你愛到發哂狂! 你係風雲人物, 你既風流倜儻! 深深咁影響我既日常生活! 你絕對令我又愛又恨! 你知唔知我為左你日夜?倒! 我愛你每集都給我驚喜,你念詩既時候真係好charming!! 我恨你每次重做都要等到三點幾先有得睇! 點解你做左乞都一樣咁鬼風流,咁有型呀? 點解冷心心,風雲女,朱彩鳳個個都對你咁痴心? 點解你成日都比人打都唔會死呀? 點解你咁靚仔,生個史精忠出黎會咁樣衰? 我很想和你杯酒當歌. 約埋真假先,小金剛,三缺浪人,無我先生, 風雨斷腸人....等等好友一起吟詩劈酒! 想到這?,又被阿豬吵醒了我! 身邊只遺下一堆你的錄影帶! 回憶迷惘殺戮多,往事情仇待如何, 絹寫黑詩無限恨,夙興夜寐枉徒勞。

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁