2003/04/21

她真屌!!

我諗熟我既朋友都知道我係華仔super fans, 呢一刻亞洲電視重播緊我心愛既華仔經典之一"天若有情" 我當然唔會錯過啦!(雖然睇過好多好多次) 當時做到一幕係佢同小倩打緊茄倫, 背景音樂係播放住beyond既<未曾後悔> 呢一part真係迷死幾多八十年代既旺青呀! 0係我睇得入神既時候, 宵完夜既阿豬突然跳上梳化!(阿豬係我家一隻唔似寵物既狗) 坐左落個搖控制?我轉台! 點知我一望個電視, 影緊既係就呢排成日set到個頭靚一靚, 日日都化到鬼火靚既陳馮富珍係電視呼籲大家注重衛生! 當時0個種感覺, 真係.............

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁