2003/04/19

認真唔錯!!

音樂可以話係我生活佔左大部份! 無論係工作,屋企,娛樂....... 都一定要有聲音經過我耳朵先至安樂! 太靜既環境我真係怕怕! 不過有時就算唔鐘意聽, 習慣左之後就完全可以左耳入右耳出! 好似工作上有時要聽粵曲, 係娛樂上有時某些人唱karaoke咁啦! 嘻嘻^_^........所以阿lu!我唔怕你架! 雖然我係唔識玩任何樂器. 又唔識得咩叫樂理! 但係我真係對音樂呢樣野好熱衷! (絕對唔少過張如城!) 如果我聽歌, 我會比較鐘意聽國語歌! 可能歌詞比較到肉! 同埋聽國語歌既感覺永遠比廣東歌強! 不如推介比各位啦! 游鴻明<花蝴蝶>,小安<浪費愛情> 呢排有兩首sad歌係越聽越有feel! 內容大概係講現代人對愛情既心態! 另外有兩首比較舒情! 張宇<傻瓜與野ㄚ頭>,張智成<凌晨三點鐘> 而呢兩首聽落去好舒服! 冇咁慘既情歌! 另外今日係抗炎清潔日! 希望大家??手! 為所有患者祝福! 齊齊對抗肺炎! 唔係咁樣落去! 香港遲早真係...........仆哂街!

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁