2003/04/22

荷包漏水呀!!

原本打算今日放假, 就諗住一早?娘親送完貨! 然後同Benny去清水灣游水! 可惜出門口時突然陰天又返風! 咁咪取消囉! 只不過當時,人又到齊! 又冇可能取消而返屋企架! 岩岩好四個人既我見游唔成水咪游乾水囉! 唉!!!!!!! 點知呢個完全係一個壞主意! (又係我同Benny輸) (又係我老豆同師父贏) 我諗睇過我打牌既人都知我屎啦! 真係要搵個高人指點下! 另外我發覺呢排我爸媽開始溶入左我朋友既圈子! 我諗係自從上次因為唔開心 Benny同我爸就陪我去台灣走走,散散心!(真係唔話得!多謝你!) 係呢次旅行?面! 老豆帶比我好大驚喜! 自此之後我地就經常一齊食飯! 師父對住我老豆時候,佢0的粗口依然出口成章! 而Benny依然係一笑就會噴哂佢食緊既野出黎囉! 有傾有講真係幾開心! 係0個刻我真正開心既係 佢除左係我老豆之外, 我重好似多左個新朋友. 呢種感覺唔識點去形容! 多謝上天賞賜!

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁