2007/09/10

我的人生經已完結

人愈大就愈會改變係事實,但係我發現我既人生愈嚟愈變得有點……

試試以吃喝玩樂為主題。

以前一直都唔係幾捨得食,不過而家反而有點改變。

「南蠻亭」,「伊呂波」又或者澳門既「咖哩屋」,總之好味道就能成為心頭好,甚至幾十蚊一個漢堡包,全部一試無妨。

其實纏繞多年既問題係,點解同一樣既米,喺唔同地方,價錢可以係天壤之別?我唔明。

以前一日到黑愛浦機舖,但係呢幾年已經冇咩好玩,亦冇新意,而家大部份時間都只放在屋企部Xbox360上,打得最多既,竟然係以前掂都唔掂既rainbow6。

而家連街都少出,雖則睇戲食飯一樣唔會變。但係去玩,去顛,情願慳啲洗留返一炮過到日本玩新款既推幣機。

商場,全香港都一式一樣,一個悶字!想買咩都好,其實事但去一個都搞掂。

shopping,咪啦!潮流早就追唔上,時常留意的,反而是惠康的西瓜,不管十六蚊一個,還是個半一磅,一樣多汁兼有沙。

酒吧早兩年開始就提唔起興趣再去,情願到酒窖買枝智利的SANTA RITA 120 SAUV BLANC白酒,又或者同樣係智利的Colores del sol CHARDONNAY,甚至顛到揸車去city super將一箱箱既strongbow抬返屋企飲好過。

原因不外乎幾個,一來貴,二來我已經冇咁多水吹,三來我冇送醉貓返屋企既習慣,重有,我唔會有興趣請個自己唔識既人飲我用錢買返嚟既酒。

其實香港既酒吧呢幾年轉咗型,大部份都係以美女陪猜陪飲為主。

妖~老實講,要傾計,要飲酒寧願去清吧好過,因為實在好撚煩囉!大家又唔識,又唔熟,想猜枚解悶,洗乜搵個吹到我一面煙既bar妹囉。

何況,最鍾意飲既Hoegaarden同strongbow,喺MK根本搵唔到,

我諗如果我玩嘢啲,用中文名去問啲酒吧啲人,
  「唔知呢度有冇得飲福街白啤酒(Hoegaarden)或者戰士蘋果酒(strongbow)?」

分分鐘一係以為我喺嚟踩場,唔係既話,實有九成會俾人當係自由行。

運動方面,早在一百戒條說過,同其他男人有汗水接觸的運動全都不會碰。

籃球?跟朋友在Xbox360網上打幾場算唔算?

保齡球好有興趣,不過太高消費,玩不起。

桌球偶然都會打,但要找個同等級的對手實在不易,因為太差。

反而最近有項打得不錯的玩意,一樣過癮得渾身是汗,不是做愛,而是高球。





用上大量的理據去支持自己的行為,表面上看似精明,其實內含不少撿便宜的消費模式,那就足以證明,我的人生已經完結。

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁